dinsdag 28 augustus 2012

Druppels op planten en bloemknoppen

De afgelopen tijd wat geëxperimenteerd met druppels.
Meer druppelfoto's zijn te zien op mijn website: http://www.digi-irma.nl

Foto's zijn in de vergroting beter van kwaliteit, dus mooier en duidelijker.
Even op de foto zelf klikken of op de bovenste foto en dan kun je doorklikken.

Druppels aan bloemknopje
Druppels op Anthurium
 Druppels op rietstengel.
Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.
Het doet mij altijd heel erg goed.

23 opmerkingen:

  1. Great series on droplets, great idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die druppels blijven mij ook boeien, Irma. Je hebt er fantastische foto's van gemaakt. Ik vind foto 3 de mooiste. Eenvoudig, maar met een boeiende schoonheid. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer PRACHTIG..... knap gedaan irma.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Truly beautiful and delicate!
    All three photos are magnificent!
    Well done, Irma!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het weer super gedaan Irma heel mooi lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful pictures.
    I saw your website and you have so many great pictures there. You're a really good photographer. Being inspired by your pictures.
    Wishing you a great week!
    Greetings from Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is het voordaeel van al die regen van afgelopen weekend, je kan mooie druppelfoto's maken. Ik vind het altijd mooi om te zien, vooral jouw eerste foto is goed gelukt, met dat glinsteringetje bovenin het knopje.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awsome!! What great work you do Irma.....you are great with the camera, taking my hat off!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vraiment splendides ces photos !!!...Félicitations !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Irma...
    wat druppeltjes aan een bloem of dauw op een beestje
    geeft toch wel een heel mooie meerwaarde
    prima experiment, waarvan de laatste mij favoriet is..

    gr. Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ♡ ♡ ♡
    Muito lindo!
    Bom dia, com muita paz, alegrias e muito sol.
    Beijinhos do Brasil.
    ♡ ♡ ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Irma, prachtige foto’s weer en heel mooi gemaakt qua toon en scherpte. Ook voor je man Sjaak petje af. Als ik met mijn busje steunend en zwoegend die cols op rij en ik kom die mannen - en soms vrouwen – tegen dan begrijp ik niet hoe het ze lukt. Groet, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Irma, en dat herinnert
    mij er gelijk aan dat ik ook nog druppels
    heb staan. Mag ik ook wel eens mee aan de gang :-)

    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful pictures - my favorite is the last one :-) Greetings from Liva

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben altijd gefascineerd door druppels.
    Nog niet zo erg dat ik met een verstuivertje op zak loop om mooie "dauwfoto's" te kunnen maken (zoals ik 20 jaar geleden deed).
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In your photos you have to take a moment end moment...
    why? because they are so exceptional that I take your breath away

    do not even know what to write because pictures say it all ... how precision and
    and great photographer you

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.