dinsdag 11 september 2012

Kaaps viooltje

Gister was ik even in de tuin bezig met het fotograferen van dit Kaaps viooltje toen er ook een bij op de lavendel kwam zitten, ik kon het niet laten om die ook vast te leggen, maar die laat ik in het volgende blog zien.

Meer bloemen zijn te zien op mijn website:  http://www.digi-irma.nl
Foto's zijn in de vergroting beter van kwaliteit, dus mooier en duidelijker.
Even op de foto zelf klikken of op de bovenste foto en dan kun je doorklikken.

 Deze is al wat langer geleden gemaakt.

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.
Het doet mij altijd heel erg goed.
Thanks to all my friends abroad for their spontaneous and nice comments on my last blog.

31 opmerkingen:

  1. SUPER GOED gefotografeerd Irma....complimentjes.

    groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi heb je dat vastgelegd wist toch niet dat een kaaps viooltje zo mooi was .

    Gr Wendelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ces photos expriment beaucoup de fraîcheur...les couleurs sont magnifques !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Irma
    Prachtige close ups heb je gemaakt van het Kaaps viooltje heel mooi en loep zuiver
    Groetjes Janny
    P's
    Ik blog nog niet hoor af en toe reageer ik bij iemand

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat maak je toch hele mooie macro foto,s ik moet mij daar ook nog eens goed in gaan verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful Macro-Shots from the inner beauty of these flowers. Amazing !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Zus
    Prachtig dat kaapsviooltje en met de druppels zo mooi klasse
    Ik heb de vakantie foto's ook weer klaar en dat was ook wel best veel werk om dat uit te zoeken er zijn een paar beauties bij.
    Ik neem mijn petje af hoor voor je mar het maakt ook niet uit wat je fotgrafeerd het is allemaal prachtig.
    Liefs Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gedaan Irma Die waterdruppels op de bloemen schitterend heel goed gedaan lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Irma,
    Prachtige opnames van deze mooie fleurige bloemen.
    Erg mooi met die waterdruppeltjes.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi weer, Irma. Die met die druppels vind ik de mooiste. Ze schitteren zo prachtig. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Irma, what great work you do.....lovely. I like the sparrow pictures in the post before.
    You are so good with your camera...inspires a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ... excellent shots,
    wonderful colors, super light and perfect quality.
    Love greetings, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Uitvergroten en aan de muur hangen Irma. Supermacro's!!!
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amazing photos Irma! I love the large water droplet on the delicate bud in the second photo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful macros. Great jobb from you.
    Like the colours and compositions.
    From Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very good and beautiful, I love these pictures of flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful macro shots! Beautiful colours and compositions!
    HAVE A NICE DAY! ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  18. i like your pictures very much! Really great!

    ♥-greatings
    Farbenzauberin

    http://farbenzauberin.blogspot.co.at/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super!! Irma...
    prachtige opnames kan niet anders zeggen!!!
    complimenten, heel mooie composities..

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Irma,

    Mooie sprankelende beelden.
    Vooral de foto's met druppels zijn zeer fraai.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi Irma
    ziet er weer prachtig uit
    ik ben wel benieuwt naar de vlieg
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig Irma,
    en dan vooral foto 3
    wat een geweldige plaat is dat.
    Complimenten.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wow! rare beauty!
    thanks for awesome close-ups!

    xoxo, Juliana
    [pjhappies.blogspot.com]

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.