vrijdag 9 mei 2014

Eekhoorn

Een tijdje geleden was ik er even tussenuit en kon ik deze eekhoorn fotograferen.
Ze kwamen iedere dag een aantal keren langs, soms waren ze samen aan het spelen , achter elkaar aan het rennen in de boom, hoe acrobatisch ze zijn is geweldig om te zien, ik heb er van genoten.

Meer foto's van Eekhoorns zijn te zien op mijn website: http://www.digi-irma.nl 
Meer Eekhoorns / Squirrels vind je HIER


**Foto's zijn in de vergroting  beter van kwaliteit, dus scherper en duidelijker.**
Klik op de eerste voor een mooier en groter beeld!!
Click the first for a better and bigger image!
  











Iedereen bedankt voor de reacties op mijn vorige blog.
Thanks everyone for the comments on my previous blog.

36 opmerkingen:

  1. Hoi Irma,
    Wat een gave foto's!! Geweldig dat je dit beweeglijke beestje zo mooi hebt weten te fotograferen.
    Foto 9 en 10 vind ik helemaal te gek. Schitterend dat koppie en mooi met die blaadjes in de achtergrond!!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. they're very photogenic; lovely pics from you Irma; what a treat to see this squirrel and take your photos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om naar te kijken. Wij hadden ze vroeger standaard ieder dag bezoek op onze camping plek. Mooie foto's zijn het geworden =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ironically I have never seen this European red squirrel on my visits to Europe, but it is a fine looking creature; however, I have seen many of the introduced grey squirrels introduced from North America - the same squirrels I see in my back yard every day.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owww wat heb je dit knap gedaan Irma! Ze zijn zo watervlug, maar jou Eekje staat er vlijmscherp op!
    Het lijkt zo'n schatje, maar als je goed naar zijn nagels kijkt, verandert het hele beeld! Gelukkig hoef ik geen foto te kiezen, ik vind ze allemaal prachtig!
    Fijn weekend, grtjs van je buuv. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh dit is toch wel echt genieten Irma, je maakt mij jaloers ;-))
    Prachtige forto's van de eekhoorn, zo'n mooi en leuk beestje vind ik dat.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Irma.

    Super zijn ze geworden je foto's met de leuke, grappige eekhoorntjes.
    Zo leuk met de pinda's.
    Echt superrrrrr foto's!

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat zijn ze mooi en hij staat hier ook prachtig op met zijn geweldige krulstaart

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute. Adorable squirrel and great pics.. Congrats and happy weekend.. :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. such a beautiful red! and those tufted ears are so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Marvelous photos of this cute squirrel. My favorites are number 1, 2 and 11. Gorgeous !
    Have a nice weekend, Irma.
    Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt mooi de tijd gehad en genomen om deze eekhoorn er prachtig op te zetten. De fotos stralen plezier uit, van de eekhoorn en van de fotograaf, en dat is mooi om te zien.

    Groet,

    Peter van de Beek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I wish our squirrels were this cute! I love the third one from the bottom---he looks surprised or shocked about something. Beautiful photos; sharp and crisp as always.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful serie.
    Wonder if our squirrel will come back.
    Have a great weekend!
    M/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fantastisch mooi, Irma. Je bent daar erg goed in, hoor. De foto's met de lichtgroene achtergrond vind ik het mooiste. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hola amiga Irma,magnificas imagenes de esta graciosa ardilla.Un fuerte abrazo y feliz fin de semana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Irma, what a cute squirrel. I love their pretty color and those neat looking ears.. Wonderful photos! Have a happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Irma
    wat heb je hier een geweldige serie neergezet.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dear Irma,
    What a wonderful series! The little squirrel just see
    too cute and photographed, they are just great.
    Many greetings and a nice Mother's Day
    Sigi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O dit zijn echt mooie foto's, het is genieten van de eerste tot en met de laatste!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kenonne Irma,
    het zal je niet verbazen dat ik toch wel lichtelijk jaloers ben op deze prachtige eekhoorn.
    Geweldig zoals je deze weer hebt weten vast te leggen. Scherp en helder en prachtige kleuren!
    Mijn complimenten.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Irma buenas imágenes Saludos

    http://creatividadeimaginacinfotosdejosramn.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. O wat een mooie serie van de eekhoorn, echt supermooi heb je dit beestje
    weten te fotograferen. Genieten geblazen van deze prachtige serie, compliment!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous photos of the cute squirrel. Have a wonderful Mother's Day!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die eekhoorn staat er geweldig op. Het blijft toch een kunst om dit beweeglijke diertje zo te portretteren dat je er tevreden mee kan zijn. Het zal je tijd en geduld gekost hebben.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  26. °✿彡º°。
    Como ele é fofo!
    Imagens muito bonitas, como sempre!!!

    FELIZ DIA DAS MÃES!!!
    .°º。✿
    Beijinhos carinhosos.
    ✿✿⊱.Brasil°º。✿° ·.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk, zo'n eekhoornserie. Het zijn allemaal erg mooie foto's maar de derde van onder, met het mooie frisse groen erachter spreekt mij het meeste aan.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wonderful pictures - Lets hope I get to show my children some of these wonderful animals!

    Cheers - Stewart M - Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful blog and beautiful picture! I warmly greet you and invite you to see my new photos.
    I wish you a successful week.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Irmaze zijn prachtig geworden ik heb het in mijn rug kan dus niet zo lang achter de p.c dan schilderen belangrijker voor mij lieve groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hai Irma,

    Schitterende serie van de eekhoorn. Ik ben gek op deze diertjes en ook ik kan mij erg goed vermaken met ze als ik op een huisjespark ben. Prachtige kleuren en scherpte door de hele serie. Top gedaan.

    Groetjes,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Very good pictures. Cute squirrel!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Great pictures of a a squirrel which is quite different from those we see here in North America. Next time I visit Europe I am going to make a special search to try to see one.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. What a beautiful squirrel ! Really beautiful photos !
    Greetings :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Irma, your photos are amazingly good! Love to see the squirrels that close, because I ever hardly never see any of those! :)
    Have a nice Sunday! Greetings Pia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd hebt genomen om een berichtje achter te laten op mijn blog.
Ik stel het zeer op prijs.